Förfall!

Det är inte lätt att göra en massa roliga saker när det är i princip storm ute och huvudvärken har bestämt sig för att vara värre än vanligt. Det blir lite svårt att hitta inspiration, om man säger så.

Dagen har varit totalt händelselös, det mest spännande som hände var att en granne kom och ville låna en vitlökspress. Hon måste ha trott att jag är en sån där mysko typ, som smyger runt i en mörk lägenhet och inte tycker om folk. För persiennerna var ju nere, för att skona huvudet. Jag drog upp dem sen, så det var ljusare när hon kom tillbaka. Man vill ju inte bli sedd som husets original. Usch nej.

Hur som helst så tänker jag att det inte gör så mycket att jag legat som en gammal säck potatis i soffan hela dagen idag. För i helgen händer det grejer, minsann! Min bror fyller 40 och det ska firas i dagarna två. Det blir ett jäkla flängande. Så den här vilodagen var nog nödvändig, eller hur?!

Förresten så var det chokladmuffins i ugnen igår. Och hemligheten var precis det jag trodde. Ibland önskar jag att jag inte var så himla listig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0