Mobilblogg

Jag testar att lägga upp ett inlägg från telefonen. Jag måste testa allt här, så jag vet vad jag ska undvika sedan.

Jag hade tänkt att så lite luktärtsfröer ute på balkongen idag, men en titt ut genom fönstret suddade snabbt ut den tanken. Det stormar lite lätt!
Vi får se hur det går när jag ska cykla hem till en vän ikväll för vår veckodos av True blood. Får kanske utnyttja kollektivtrafiken istället, trots att det känns så dumt. Det är ju inte långt, men tillräckligt långt för att det ska bli jobbigt i sånt här väder.

Är lite sur och tvär, vädret saboterar mina planer. Lugnet från förmiddagen är borta. Huvudvärk har jag också. Bu.
En liten ljusglimt kom dock för en stund sen. MacGyver har bjudit in mig till "En hemlig grej" med honom och hans bror på Facebook nästa lördag. Han är inte riktigt den överraskande typen, så det var oväntat.
Men så är inte jag så lätt att överraska, så jag har nog redan listat ut vad det är. Jag får försöka glömma bort det ett tag. Jag kan ju ha fel. Men om jag har rätt så är det någonting jag verkligen gillar. Hm...




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0