Vad är det som pågår?

Det händer grejer i köket. MacGyver fick något akutsötsug och ville gå och handla godis. Det ville inte jag. Då skulle han baka chokladbollar, men vi hade visst slut på smör. Då ger han nog upp nu, tänkte jag i mitt stilla sinne. Men nej!
Då drar elvispen igång ute i köket. Nu är ugnen på. Det här blir intressant...

Det blev ingen True bloodkväll, för mycket huvudvärk (det var ju precis såhär det inte skulle bli, jag skulle ju trotsa skiten!). Men jag lyckades så mina frön i alla fall, regnet slutade, så jag vågade livet och gick ut i orkanen på balkongen. Vad gör man inte för lite fägring..?

Oh oh, förresten! Här kommer lite cute overload. Jag brukar inte dela sånt här, men... Ja, ni ser ju!

http://www.youtube.com/watch?v=NSZwhI4HOHE

Jag har inte lärt mig att göra såna där fräsiga länkar som är en vanlig text som man klickar på än. Det kommer nog. Oh, nu piper timern, vad som än finns i ugnen är färdigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0